ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δέκα τέσσερις) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με δικά του έξοδα και αφού προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τηλεφωνικώς στο 2321307393 ή μέσω e-mail στο sales@extanbebe.gr.

Για να θεωρηθεί δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει αυτό να είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση, όπως παραδόθηκε στον πελάτη. Δηλαδή:

  • Το προϊόν δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένο
  • Το προϊόν δεν πρέπει να είναι φθαρμένο
  • Το προϊόν δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή τροποποιηθεί
  • Το καρτελάκι αναγνώρισης θα πρέπει να βρίσκεται προσαρτημένο στο προϊόν μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή.
  • Θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο δέμα όλα τα έγγραφα που συνόδευαν την αποστολή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.λπ.).
  • Εάν χρειαστεί δοκιμή του είδους, ο χρήστης υποχρεούται να κάνει τη δοκιμή στο προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό ως επιστροφή.
  • Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας.
  • Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται επιστροφές σε μαγιό, εσώρουχα, πιπίλες, μπιμπερό, εκτός εάν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία.
  • Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
  • Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το Extan Bebe υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς , αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων.

ΑΛΛΑΓΕΣ

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 20 (είκοσι) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αφού προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τηλεφωνικώς στο 2321307393 ή μέσω e-mail στο sales@extanbebe.gr. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι να αποστέλλεται το νέο δέμα και κατά την παράδοσή του ο πελάτης παραδίδει στον κούριερ το δέμα προς επιστροφή.

Το κόστος της επιστροφής και νέας αποστολής επιβαρύνει συνολικά τον πελάτη με το κόστος να είναι 5,00€  για αποστολές εντός Ελλάδας, ανεξαρτήτως συνόλου αξίας παραγγελίας και πραγματοποιείται πάντα με την συνεργαζόμενη μεταφορική acs courier. Σε περίπτωση επιλογής προϊόντος μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.

Για επιστροφές και αλλαγές από Κύπρο, το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Σε περίπτωση επιλογής προϊόντος μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής του στο Extan Bebe από την courier.

Η διεύθυνση επιστροφής του δέματος είναι:
Ιακώβου Ορεινού 4, Τ.Κ. 621 00, Σέρρες.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον το είδος δεν έχει ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους του extanbebe και χρονικά σε όχι περισσότερο από μία (1) ώρα από τη στιγμή της υποβολής της. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς το sales@extanbebe.gr εκ μέρους του πελάτη ή τηλεφωνικά στο 23213 07393 (μέσα στο ωράριο λειτουργίας μας). Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του (αριθμό παραγγελίας/τηλέφωνο παραγγελίας). Η ακύρωση δεν θεωρείται ολοκληρωμένη αν δεν αποσταλεί σχετικό μήνυμα/επιβεβαίωση εκ μέρους του extanbebe με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και το extanbebe την έχει ήδη εισπράξει, τότε το extanbebe οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός έκανε την πληρωμή του. Σε περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με τραπεζική κατάθεση η προθεσμία αρχίζει από το χρόνο που ο χρήστης/πελάτης δηλώσει την ακύρωση και παράλληλα θα γνωστοποιήσει εγγράφως στο extanbebe το IBAN του τραπεζικού λογαριασμού και την αρμόδια τράπεζα, όπου ο ίδιος τυγχάνει δικαιούχος/συνδικαιούχος, και στον οποίο λογαριασμό επιθυμεί να κατατεθεί το επιστρεφόμενο τίμημα. Σε περίπτωση που έγινε εξόφληση μετρητοίς η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή της δήλωσης ακύρωσης της παραγγελίας και θα γίνεται κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη από το φυσικό κατάστημα του extanbebe. Τέλος σε περίπτωση που έχει γίνει χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, τότε το extanbebe υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την παραλαβή της δήλωσης, να δηλώσει την ακύρωση της χρέωσης στη συνεργαζόμενη με αυτό τράπεζα, η οποία εν συνεχεία διαβιβάζει την εντολή στην εκδότρια της κάρτας του χρήστη/πελάτη τράπεζα. Στην περίπτωση αυτή το extanbebe θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της με την δήλωση της ακύρωσης προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα (και την επιστροφή κάθε εισπραχθέντος τιμήματος αν αυτό έχει καταβληθεί ήδη σε αυτήν μέχρι το χρόνο της ακύρωσης). Το extanbebe ρητά δηλώνει ότι δεν έχει καμία απολύτως αρμοδιότητα ή ευθύνη αναφορικά με τον τρόπο του αντιλογισμού του ποσού στο λογαριασμό του πελάτη από την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα του (ιδίως σε περίπτωση παραγγελίας με άτοκες δόσεις, σχετικά με το αν θα γίνει σταδιακός αντιλογισμός ή άμεση πρόωρη ωρίμανση των δόσεων κλπ) και αυτά τα θέματα ρυθμίζονται αποκλειστικά από την εκδότρια της κάρτας τράπεζα με βάση την πολιτική της και τη σύμβαση που τη συνδέει με τον πελάτη.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

  • Επιστροφές – αλλαγές χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με το κατάστημα δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται με χρέωση του πελάτη.
  • Αλλαγές και επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες δεν πραγματοποιούνται. Τα επιστρεφόμενα είδη παίρνουν τιμή σύμφωνα με την απόδειξη αγοράς τους.
  • Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον μαζί με το προϊόν επιστραφεί και η απόδειξη λιανικής του πώλησης.
  • Η επιστροφή χρημάτων αφορά αποκλειστικά και μόνο τις ηλεκτρονικές αγορές (εξαιρούνται οι παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα) και όχι τις αγορές από φυσικό κατάστημα.
  • Αλλαγές σε προϊόντα που αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς (2+1, 1+1 κτλ) και είδη που αποτελούν μέρος σετ δεν είναι δυνατό να επιστραφούν ξεχωριστά παρά μόνο συνολικά.
  • Παραγγελίες με αντικαταβολή που δεν παραλαμβάνονται από πελάτες λόγω αδιαφορίας ή καθυστέρησης ή άρνηση παραλαβής τους και μας επιστρέφονται ως απαράδοτες από την courier, μελλοντικά οι επόμενες τους παραγγελίες δεν θα ξανά-αποστέλλονται με αντικαταβολή αλλά μόνο με πληρωμή της παραγγελίας τους με visa / τραπεζική κατάθεση στο eshop μας.